lördag 10 juli 2010

kul att..

kul att jag blev överberusad igår & gjorde konstiga grejer..
kul att jag har klätt av mig & inte hittar mina kläder idag.. (???)
kul att jag har lagt mina linser i äggkoppar, så dom har torkat..
kul att jag blev jagad hem av en blatte som visste va ja hette..
kul att jag betalade inträdet till ankan igår med mammas pengar.. (DÖD)
kul att jag mår som ett riktigt KL idag..

Men fy fan vad roligt jag hade igår ! :D Hahahahaaa.. 296 kort på kameran, några borttagna nu, pga att dom var på typ en fot eller nåt annat suddigt, men HAHA vad risigt till ni ligger. Mohahahahaha!

Nu ska jag försöka sätta in linserna, hoppas på att dom har överlevt & styra upp något att äta, men jag vill ha MAT, inte frukost. JAG VILL HA EN STOR FET PIZZA.
Men det kan jag ju glömma. För jag får inte! & jag sköter mig fan!

Ikväll blir det FILMKVÄLL, för mig & mina brudar. I love it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar