måndag 12 juli 2010

Generation Fett

Ligger & kollar på Generation Fett, så nu måste jag antingen frossa i mig en pizza eller gå ut & gå 5 kilometer. Vad väljer Allex? - Pizza. Är ju den första tanken som slår dom som känner mig väl.. MEN! Eftersom jag verkligen har lagt ner mig nu, dricker inte läsk, äter inte skräpmat, ersätter vitt bröd med grovt bröd, drar ner på smöret på mackan, dricker inte energidryck (VERKLIGEN INTE LÄNGRE), köper inget godis/chips, äter mycket sallad, motionerar regelbundet.. You name it! Ser jag ingen skillnad inom en framtid så kommer jag att ge upp - Varför lida om man inte får ett resultat?
MEN, jag hoppas inngerligt att det funkar, för det ska det göra.

Naturgodis kan ingen ta ifrån mig dock, men det är i alla fall nyttigare än vanligt godis! Åt till och med frukt idag, tack Emmsing! Hahahaa.. Det tillhör inte vanligheterna.

Men bara för att jag slutar äta onyttigheter, blir jag nästan mer sugen på dem.. Sånt som jag aldrig skulle tråna efter så mycket annars, som Marabou Mjölkchoklad t.ex. Senast jag köpte en chokladkaka, eeeeeeeeehm? Inte ens i år!

Hejja mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar