måndag 19 juli 2010

misery monday

Idag ställde jag klockan på tolv, vågade inte vakna försent så att det blev stressigt! Nu ska jag fixa mig, äta frulle & sticka ner till Barbros brygga för lite info om jobb o så (: Men sen då, en hel måndag utan planer? Funderar på att gå ner & fixa en tatueringstid någonstans här i stan, men eftersom jag inte har gjort mina tre här så vet jag inte om jag vill göra en här. Men Rose Island har ju så jävla långa köer! Kommer ju få vänta tills efter jul, hos henne !

Annars kanske man ska boka frisörtid istället, eller helt enkelt bara handla kläder & skor och handväskor... ? Jag behöver en ny handvsäka - svart, helst liten. Hittade en på Åhlens som jag ville ha, bara 995 kr! Shohooou. Skor! Jag behöver, festskor.. små klackisar, finskor, you name it. Kläder, behöver jag alltid, fast egentligen inte!

Jaja, ork.
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar