fredag 23 juli 2010

Lugn Fredag?

Herregud, jag tror inte att det är sant.. Haha. Nej men jobbet idag blev i alla fall inställt, dom ringde av i stort sett alla på grund utav vädret, det är ju förståeligt - kallt som fan, duggregn & mulet.. Vem vill sitta på en uteservering? Så jag blev ledig idag & jobbar imorn istället, förhoppningsvis! Annars blir jag bannemej sur.

I alla fall idag har jag hunnit med så mycket som att äta, spela TP (en jävla massa), hämtat min moster & mina kusiner på tågstationen & myst med dom med alltifrån ännu mera TP till vilda diskussioner.. Haha.

Sen ikväll orkade jag inte lägga ner mig på att göra något heller, mat med familjen & umgås med släktingarna! Bäst nu, får ju inte se dom förens ja åker & hälsar på dom i Thailand! Perfekta grejen dock ;) Jag är nöjd.

Jag vill ha en bok, fan att mina twilight böcker är slut !! Vad ska jag läsa nu? Inget annat är bra.. Jo, Gossip Girl! Vart har jag den måntro? Den har jag ju inte ens läst ut.. Mohahaha. Intressant! Whatever, imorn blir det Linda & Jobb på kvällen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar