måndag 16 augusti 2010

bloggens värld

Jag har kommit in i detta nu.. Det är ett måste för mig att skriva blogg. Inte för jag vet varför, jag kan inte ens kolla statestiken på denna skitblogg så det kanske inte är någon som läser vad jag skriver av mig ändå. Fast det vet jag att det är, några trogna tjänare har jag allt. Men i alla fall, blogg är ju ett måste. Finns bara det & fejjan kvar i min cyber-värld!

Nu sitter jag här, väldigt ensam. Känns som att det kanske kommer bli ganska ensamt framöver, eller i alla fall denna vecka. Men som sagt, T - here we come.

Idag ska jag vara med Linda i alla fall, känns fantastiskt... Haha.
Vad vi ska hitta på är ju en annan fråga! Vädret var fint, men nu suger det igen.. Så vi får väl slå våra fantastiskt kloka huvuden ihop & komma på något finurligt!

Hörs ikväll, CIAO

Bjuder på en porrig bild.. Best ever, HAHAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar