onsdag 25 augusti 2010

Just go & fuck your self

Jahapp, inatt kunde jag inte sova :( Det gick inte. Stängde av Paradise vid fyra, för då var det liksom sent. Men jag var vaken ända till halv sex när mitt sovsällskap kom hem! Bra där.. Men sen somnade jag tydligen, så det kanske var han som fattades.

Vädret suger, som vanligt, vad händer? Jävla mongo Sverige. Tur att vi drar snart! Ska bli mega super duper skönt. Slippa all skit här & allt folk. Eller inte allt, endel kommer jag allt sakna som bara den! Vykort blir, om dom kommer fram denna gång!

Så nu har jag gjort mina sysslor som jag hade i uppgift att göra tills imorn, hoppas han blir nöjd.. Såååå onödigt. Resultatet i testet blev helt waaaacko? Tss.
Magen kurrar & jag orkar inte gå hem, det är ju ingen hemma där ändå.

Men vad vore en bal på slottet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar