måndag 2 augusti 2010

Dagens som den varit !

Dagen har varit great, drog ner på stan med Josefin & Natha, fikade på Waynes-Torget. Efter det så blev det hem till mig för mig & Natha - Nachos Brunch! Haha.

Vi drog ner på stan, helt mållösa om vart vi skulle men hoppsan så ringde boysen! Så det blev båt båt båt. Så vi mötte Håkon & Fredrik på stan, drog emot Maribergsviken & där blev vi upplockade utav Johan & Kalle! Marieberg-Skoghall typ.. Med massa skratt, studs & ringåkande.. Speciellt för Kalle... HAHAHAHA. Han drack öl, vin & skulle pront åka ring. Fort gick det, studsade gjorde han & helt galen var han också. Det bevisades sen.. När han blödde över hela benet & spydde överbord när han kom upp i båten.. HAHAHAHA, hjäääääälp.
Men kul var det! & bilder kommer, kan jag lova.
Imorgon.

Mycket skratt idag ! (: Underbart.
Imorn ska jag vara med Lottie.
Underbart.

Nu ska jag dränka huvudet i kudden.

I'm done. I'm so fucking done.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar