tisdag 24 augusti 2010

Nattsvammel

Nu är klockan 03.43 & jag ska bannemej gå & lägga mig. Men jag har ingen lust. Paradise var ganska spännande idag, nu åkta Tammie jävel ut. Men vad jag anar kommer hon tillbaka, så jag kan ju inte hurra än -.- Whatever!

Det är mycket som svävar i huvudet nu. Speciellt vad det gäller vänner.. Dom som jag ansåg var mina nära vänner har antingen gått bakom ryggen på mig, eller hör inte av sig alls. Jag säger inte att jag är ett praktexemplar på att höra av mig heller, jag suger på det.. Men jag har liksom tappat orken med vissa nu :/ Sen finns det ju folk jag bara vill ringa hela tiden, men som är upptagna med annat & det får man ju också respektera? Till en viss gräns. Det är så mycket jag skulle vilja skriva här, men jag viker ju självklart inte ut någon utav mina vänner i en blogg, även om jag skulle vilja. Nu pratar jag inte om alla & endel har jag vart trött på i månader nu.. Så så är det! Skulle bara vara skönt att kunna prata med någon, om "djupa/seriösa" saker. Problem, Dilemman! Det finns en jag kan göra det med, som jag vet lyssnar & inte bara vill ha reda på "all info" men hon bor inte ens i samma komun.

Jag har dig, som jag litar på, men aldrig träffar.
Jag har dig, som jag helt tappat förtroendet för.
Jag har dig, som jag vill berätta för, men inte litar nog på.
Jag har dig, som jag undanhåller detaljer för.
Jag har dig, som jag litar på, men inte bara kan gå över till.
Jag har dig, som jag vill ha nära, men som verkligen inte ger någon respond.
Men, en bästa vän.. Skulle behövas.

Sen så funderar jag ärligt på att börja sälja mig själv eller nåt, detta funkar ju fan inte. Jobb, går inte att få tag i här i VÄRMLAND. Allt ska ha utbilning, BLAH.
Vill jag utbilda mig? Vill jag läsa mer? VILL JAG GÅ I SKOLAN?! Never ever never!

Nog med deppning, jag har en solstråle i mitt liv i alla fall & det är jag glad över. Han får mig att le, han får mig att längta, han får mig att må bra & jag kan inte vara utan honom, uppenbarligen.

2 kommentarer:

  1. Mig har du alltid! Men du hade inte tid för mig i veckan verkade det som :( fick ju inge mer svar..

    SvaraRadera
  2. Ja det vet jag gumman <3 Nej jag glömde helt bort den där kommentarkonversationen på bdb, sorry! Vi får kolla upp detta o ses!

    SvaraRadera