lördag 28 augusti 2010

Forget , forgive me.

Hmmm, jag glömde ju berätta om min Fredag. Mitt första mål igår blev klockan HALV NIO på kvällen. Snacka om att jag var allmänt "grinig".. Jag hade nog kunna slagit ihjäl någon om den hade sagt fel ord. I alla fall, vi drog till Filipstad & fifflade med olika saker, jag flög mest som en vante i baksätet. Sen plockade vi upp Linda & drog för att käka - ÄNTLIGEN! Fast det skulle jag nog inte gjort. För resten utav kvällen ville jag mest spy för att jag var så mätt.

Emot kvällningen drog vi till stan, för att köpa godis (inte jag) & köpte vi godis? Neeeej. Vi åkte runt, tappade bort plånböcker som låg på vinge, hittade plånbok, platt & överkörd :D HAHA, fan vilken tur Linda Beäff HAR!
En trevlig liten tur & hem åkte vi, utan godis, men det hade alla glömt & JAG kom på det när vi kom hem. Men skitsamma, fan vad jag babblar skit..

Väl hemma, blev det ett BAD med skum & tända ljus, sen drog vi iväg ut på vägarna, jag körde, vänsterstyrt, som ni kanske läste i mitt förra inlägg! Fan vad kul, grusvägar är nog det bästa som finns alltså. Det ösregnade dock, inte kul ! Men vid sex snåret kom vi hem & då somnade jag som en stock.

Puss på det, nu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar