torsdag 26 augusti 2010

Det finns mycket lilla Alexandra vill ha nu.. Det finns mycket som lilla Alexandra behöver nu.. Det finns mycket som lilla Alexandra inte kan slösa pengar på NU!!!

Nya Jeansleggins / Leggins , vill ha.


Trenchcoat, den har pappa redan lovat mig, bara jag hittar en jag vill ha.


Stövlar, ett måste nu när det är höst!
(Dom längst ner, näst till höger har jag redan haft)


Handväska.. Seriöst, min lilla pärla har gjort sitt.


Nagellack! Jag kan inte gå utan nagellack, längre..
Fast inte rosa, mer mörka färger, nu till hösten.


Ja jag skulle kunna fortsätta tills världen går under tror jag.
Men, så kul ska vi inte ha! (:
Detta är vad jag vill lägga mina pengar på, men inte kan.. På grund av att jag måste spara. & det måste jag verkligen & jag vill spara - så KNIPA KÄFT & SKAFFA EN BANKMAN, vore.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar