tisdag 31 augusti 2010

Mjasså!

Hej. Jag är trött trött trött. Kom hem kvart över fem inatt, gick upp elva.. Eller ja, fick ett trevligt vrål i örat "SKA INTE DU GÅ UPP ELLER?!" nice! Verkligen bra sätt att väcka Alexandra på, om man vill ha en suris med sig resten utav dagen.

Det blev en rallytur till Deje, via Forshaga & Systemet, sen hem igen.. Iväg till Garaget & sen via Konsum hem. Nu har jag gjort iordning chokladmousse! Jag var bara tvungen att se om jag kunde göra lika god som IKEA! Så, upp till bevis.

Fick även se att vi har fått statestik här på bloggen. Men hur fan ser den ut då?! Jag fattar typ ingenting..? Men det löser sig kanske, om dom byter ut orden till svenska.

Nu funderar jag på att dra några paradise avsnitt & en powernap (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar