torsdag 5 augusti 2010

Måla måla måååla !

Håller på att målar min garderob nu! Mycket vackert att den va träfärgad på ena sidan? Nej, därför fick jag ett målar ryck! Så snart är den vit som resten utav garderoban & jag kan spika upp mina krokar, så jag slipper slänga mina kläder överallt i rummet! TADA. Allex fixar!

Tidigare idag har jag vart på stan, fixa present åt min bror (: Köpte.... Det kanske jag inte ska skriva här i och för sig, om han nu skulle få ett ovanligt ryck & läsa min blogg? Jaja, det får bli en suprise! Amanda var med från början, lite senare kom även Natha & joinade oss när vi satt på Waynes! Trevligt.

Det blev inget jobb idag, jag blir galen snart. Så nu tänker jag måla lite till, sen bädda ner mig & kolla på Karate Kid ! Haha. Tror jag, ska nog ta mig en powerwalk också, vädret är ju helt okej för det i alla fall! Kanske va med trollen sen, får se! Så då kan ja ju gå dit...? HA, jaja nog med babbel Alexandra.

Det var precis en som svimmade på Top model 4, hon bara föll rakt bak! :O HAHA.. Stackare..

Rawr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar