fredag 27 augusti 2010

Fredag

Jag gillar inte helgerna längre. Eller självklart gillar jag dom men, det känns som att jag har blivit hyffsat lugn. & jag bryr mig inte heler, om det bara blir en hemma kväll.. Man har ju för fasiken hela livet på sig att gå ut & härja, någon gång kan man ta det lugnt. Måttligt roligt är det ju dock att alla "vänner" ska klaga på att man är tråkig. Låt mig göra vad jag vill! Jag är med & har kul en annan dag, eller så kanske jag inte ens vill ha kul med DIG, tänkt på det? Nej.

Men idag tror jag i alla fall att det blir lugnt, inget planerat än sålänge i alla fall & klockan är ju ändå fem. Jag är hungrig som en jävla blåval & måste nog ta tag i det nu.. Haha. Moppsen brevid mig, ligger fortfarande & sover, funderar på att ta jumpet & göra en wrestlingsmäll? (: HAHA.

Nog om det, bla bla bla hej hej!
Nu ska jag tydligen till Skattkärr fick jag veta, mohahaha.
Stress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar