tisdag 17 augusti 2010

Update

Alltså, jag måste bara säga det.. Det var så himla länge sen nu;
BAAAAAAAAAARARABOOOOOOOOMBEEEEE ! Bararabomeee!
Sthlms minnen.
Så, klar.

Hej!
Idag har jag.. Jag har redan berättat lite ju? Jag har i alla fall vart med Linda nu, vi såsade & var på Pizzan med Karina & Johanna (jag åt inte) & vi rulla runt tills vi hamnade i Tidafors. Där blev det kortspel & Hanna Montana - fy fan vad värdelöst barnprogram!

Sen åkte jag förbi mammsen, rasta min Buddah & hämta saxen! Så nu har jag vart hos Pejjan, frisserat honom.. Jag är fan bra på att klippa vet ni! Stolt över resultatet.

Sen blev det en snabb dejt med Linda & en gnällig Malm - dom fick lite filmer utav mig. Så nu tänker jag spendera min kväll med Paradise Danmark tills fisen kommer hem, wonderbaar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar