torsdag 26 augusti 2010

Halva inne

Nu ni, börjar det dra ihop sig på Paradise. Eftersom jag inte har fått följt med på nightrides denna vecka, så har jag koncentrerat mig helt på Paradise. Jag har ändå 60 avsnitt att bocka av & jag är på 43 nu! Det har dock gått ett tag för i början gick det segt, nu ser jag typ fyra avsnitt per kväll.. VEM BRYR SIG? Jaja.

Jag tycker nästan att det är fusk att det ska få komma in helt nya deltagare nu när det ändå börjar dra ihop sig? Eller det kanske det inte har gjort än? Gamla känns bättre i så fall, att dom får komma in igen, även om det också är fusk? Varför fuskar Paradise? :p

Jag har i alla fall bäddat ner mig, jag har endast ett par trosor & mina glasögon på mig, för er som ville veta alltså.. Hahaha.. & ska dra ett till avsnitt innan jag tar tag i kudden & sover. Även om det luktar gammal sommarstuga/unken bäver i det här rummet just nu! Klädnypa på nosen kanske? -.-

Imorn är det Fredag & mitt gull jobbar inte på dagen! Finally.
Känns mega bra, om ni frågar mig.
NATTI.


Världens skönaste trosor - Frank Dandy
Mycket bättre än Björn Borg, dom är fan manliga på något vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar