tisdag 24 augusti 2010

Mosad Hamster

Hej hej hej.

Idag har dagen gått jättefort? Drog hem till mammsen vid halv tre, var Barnvakt på Liam medans hon fifflade med sitt & var ute & sprang! Mysigt. Han var lite gnällig idag faktiskt & det är hillarious när han blir arg, hela babyn blir röd, som babyn i Superhjältar! Hahahahahaha..

Men idag har jag inte fått en spya över mig i alla fall, det ser vi som en posetiv grej! Jag råkade även göra något väldigt dumt. Som sagt så är ju min bebis (Buddah the Dvärghamster) ute & springer varje dag, så jag har ju med mig honom där jag är. Som oftast brukar vara i soffan. & jag glömmer honom alldeles för ofta, sist gick jag & duschade men han är ju en sån skön hamster att han går in bland kuddarna & lägger sig & sover, så det brukar inte vara något problem. Idag så gick jag ut i köket en snabbis för Liam grät, jag tog upp honom & gick in till soffan igen, sätter mig ner & så vrålar Philip - DU SITTER PÅ HONOM DU SITTER PÅ HONOM!! Hahahahahahaaa. Jag fatta ganska snabbt var det var. Buddah! Men superhamstern överlevde ju som vanligt & trippade iväg när jag reste mig. PJUUUUUUUUUUUH! Min bebis.



Så nu har jag gjort ett långt inlägg om min hamster också, hahaha.

Nu har jag städat bort all tvätt, städat bort alla tallrikar & glas, städat bort alla burkar, bäddat sängen (som förövrigt var FULL med INNEBANDY BOLLAR!?! hahaha), plockat kläder från golvet & vet ni - golvet syns! & tro det eller ej, det var inte MITT RUM.

Nu blir det PH såklart, jag börjar bli manisk tror jag.. Drömde att jag var med i programmet inatt, skulle hämta en ny deltagare - som var en gammal gubbe med hängselbrallor! Inte nog med det så skulle jag hämta honom med en traktor!! GO ALLEX.
Mina drömmar spårar som vanligt.

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar