torsdag 26 augusti 2010

Toodels

Idag har jag & Linda flängt, oj oj oj. Hon var dyng-sjuk så nu sitter jag här & väntar på att jag ska bli sjuk. Har ont i huvidet & halsen & är snurrig & varm, om vartannat titt som tätt, men jag tror nog bara att jag är hypokondrisk!

Vi drog in till stan i alla fall, jag på möte & hon skrev in sig på Arbetsförnedringen! Det tog över timman, hallå service? Sen fick vi gå till bilen för att parkeringen hade gått ut i tid, så vi drog via Donken & Parva Zoo till Bergvik! Där blev det shopping & inte ens Allexandra kunde hålla fingrarna i styr. Ett plagg kom med hem, dom andra blundade jag & slog mig på fingrarna för.

Väl hemma blev det att fixa badet åt B, nu har han ny sand i buren, mumsigt för honom. Sen blev det fiskgratäng & nu en sväng vid datorn. Har även suttit & flummat lite med Liam vid datorn, men han slutar ju såklart le så fort kortet tas!
BAD BABY.

& eftersom mammas dator är mongo så kunde jag inte lägga in dom skojiga bilderna..
Så det var allt för nu!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar