tisdag 3 augusti 2010

problem problem..

Nu har jag kommit in i min svacka igen, min svacka att jag vill färga håret.. Har vart blond i mer än fyra år nu, börjar bli trött på den eviga utväxten & jag vill va BRUN! Men................. Jag vet att jag kommer vilja bli blond sen & det är inte lika lätt att få tillbaka. Men jag vill ändra, förnya, byta. Plus att jag förmodligen skulle se så grymt mycket äldre ut i mörkare hår. Har ju försökt & försökt att bli typ mellanblond, veteblond, naturligt blond! Va fan ni nu vill kalla det, men det håller sig inte, är jag i solen, tvättar jag håret, blir det lika blont igen. Stor ide!

Så vad ska jag göra? Brun kan man ju ha, olika nyanser i..
Mamma & pappa är rätt roliga också..

Pappa vill betala för att ja ska bli brun
Mamma lovade att färga det om ja fortfarande va blond.. (nu går jag dock hos frissan)

Det krävs att tänka över detta, tills nästa tisdag! För då har jag frisör tid, färgning..... BAH! Så, vad ska jag göra? Det är förmodligen bara en tidsfråga också, för snart gör jag ett SPONTAN-RYCK !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar