fredag 13 augusti 2010

Fredag den trettonde!

Dagen där alla bara MÅSTE ha otur.. Har jag känt någon otur? Naaaej.. Den lilla gnutta otur jag har haft idag är att jag kom näst sist på freesbee-golf! Haha, men kul var det!

Så vi tar väl dagen ifrån början, gick upp vid halv ett & fixade mig i turbo fart, vi drog upp till Berggren & hämtade honom, sen åkte vi in till stan. Jag va upp till Arbetsförnedringen & blev inte utslängd.. Jag börjar bli stolt över mig själv & min fantastiska övertalningsförmåga. Vad folk säger så ska man bli utkastad jättelätt? Men jag gillart & jag klagar verkligen inte! Det måste vara mitt otroligt blonda hår & mitt sockersöta leende!
Sen letade jag upp boysen, vi fikade på Waynes & sen drog vi till diverse butiker innan vi åkte förbi Barbros & sedan vidare hemmåt! Det blev en kopp kaffe och tjat hos Bergren ett tag, sen kilade vi hemmåt.
Kvällen har bestått utav freesbee-golf & grillning, fantastiskt trevligt. B-P bjudde på ÖL (eftersom snål-Micke missuppfattade mitt "jaa jag vill ha öl" & tog det som ett nej...???? ÖH?) så vi freesbiiiade lite, jag kom näst sist & det ösregnade men det var fantastiskt kul.

Varför skriver jag fantastiskt i alla mina meningar? Jag vet inte.. Haha.
Kanske för att allt är så fantastiskt.. HAHA, jag tycker om Fredag den 13onde.

Nu ska jag hjälpa Niklas att rycka i datasladdar (: Eller inte, men ändå.

Jag gillar den här grymt söta bilden på oss två,
vi var så söta på den tiden.. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar