måndag 30 augusti 2010

godis godis godis

Jag är SÅÅÅÅ sugen på godis. Allt godis. Därför skulle jag nästan göra vad som helst för en påse lösgodis. Det har jag inte köpt på år & dagar, förutom på Liseberg, men det var en yttepytte. Men eftersom jag är nyttig nu & det går bra (5 kilo nu för er som undrar :D :D :D) så har jag ingen lust att äta godis egentligen. Är bara så grymt sugen! Ha något att sitta o snaska på till film eller vad som helst. Men neeeee...

Jaja, nog om det! Idag har jag satt in alla mina, typ 200 bilder i mitt album! Det blev nice. Men albumet är långt ifrån fullt.. Det är o-nice! Så jag får ta att skicka efter lite fler. Men nu är det i alla fall gjort! Skönt. För det var jobbigt! Det är ett sånt där, klistra-fast-bilderna-album så det tog ett tag att pussla & limma.

Sen fick jag besök, utav Malin & Emma! :D Vi satt och babblade i min soffa om allt emellan himmel och jord, trevligt att ha er här flickor (:
Nu blir det Paradise & vänta på darling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar