tisdag 31 augusti 2010

Vaccination, mwaaahaaa..

Det här var ju inte kul, tänkte att jag skulle gå in & kolla vad jag skulle vaccinera mig emot.. Börja läsa om alla möjliga sjukdomar & nu kommer jag ju varken äta, dricka, eller röra vid något på min resa. KUL! Hahahaha, det kommer bli en Bali resa - viktminskning på 11 kilo! Det skulle jag däremot gilla. Nej, men gud vad svårt att veta vad man ska äta, dricka? Men jag gör väl som på alla mina senaste resor, beställer en Tunafish sandwich varje dag, den sviker aldrig! Har dom det i Asien? Hmm.. Vad är det ens för MAT, som finns. Nu blir det gooogling för hela slanten!



Förmodligen så behöver jag inte ta ett nytt pass i alla fall, så helt ruinerad blir jag inte! Pjuuuh. Att allt ska vara så jävla dyrt nu förtiden, vilket parti ska man rösta på om allt ska bli billigare? HAHA.

Har även börjat fundera på vad jag ska packa & det är ju faktiskt lite överdrivet, när det är en månad kvar. Men just nu håller jag på att längta ihjäl mig, så jag kan inte göra annat. Måste samla in adresser så att jag kan skicka vykort också, och denna gången SKA DOM KOMMA FRAM.. Annars blir jag sur.

GE MIG OKTOBER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar