lördag 21 augusti 2010

PARTEEY.

Idag vaknade jag halv fem , sköööönt! Äntligen sovmorgon. Inatt var vi TRE pers i postbilen, hahahaha.. Trångt som fan men lite halvkul sådär. Tidningarna kom inte förens halv fyra typ, så jag & Fredrik blev upphämtade vid fyra, alltså var vi klara klockan SJU.. Så det var en välförtjänad sovmorgon!

Roligast inatt var att Niklas Johansson.. Skulle ta en grusväg hem ifrån Fredrik & när vi kommer typ hälften utav vägen så har ett stort träd trillat ner över vägen. Han får rycket & ger sig fan på att han ska få bort trädet.. & det fick han.. HAHA. Jag skratta endel där jag satt i bilen.

Nu har jag duschat, tvättat håret, blåst det, plattat det, sminkat mig & ätit lite Pasta Carbonara! Hittat mitt linne som jag höll på att slita av mig håret av för att jag inte hittade det, så det var ju tur att jag inte blev skallig! (:

Nu har jag musik i bott & bara väntar på att få knäppa den första! Partysugen i bott, me nvi har ju fortfarande ett litet problem kvar - SKJUSS ! Haha, men det löser vi! Ikväll blir det kalas i skogen för Mig, Linda, Natha, Niklas & Robin! SHIHOOU.

TJOPP !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar