onsdag 18 augusti 2010

Munket!

Då är man hemkommen då, eller ja hemkommen & hemkommen, jag är portad ifrån mitt slott så jag befinner mig istället i ett... Palats (: Hahahaha. (vågar man skriva annat, när ägaren till palatset läser min blogg?) Shihooou.

Drog till Munket med SVÄRFAR! Han gasade rally i hela 90 kilometer & tro det eller ej, vi kom fram! Hahaha, nej men det var en trevlig resa vettja & ännu trevligarjavascript:void(0)e besök. Pommes, Grillad Kyckling & kantarellsås blev vi serverade hos Ulle, MUMMMMS. Sen blev det kaffe & fika (jag själv drack ett jättegott glas vatten) medans vi spelade Wii - freesbeegolf, cykling, pilbågsskjutning ja allt möjligt (: Kul kul! Jag vann Pilbågsgrenen!

Sen bar det av hem & nu har jag hämtat nål & tråd hemma i slottet för att sedan återgå till palatset & leka Askungen.. Men jag hittar inte det jag ska sy, så jag får vänta på att prinsen kommer hem & plockar fram det! Helt enkelt.

Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Micke " Kungen" Johansson18 augusti 2010 kl. 12:58

    Kungen av palatset har läst.....förresten har nog prinsen brallorna på sig...å du är det 90 så är det 90...så dä så :-)

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaha (: Trogen läsare! Ah, men det är ju hål i ALLA tre jeans han anväder :p de va därför ja börja fundera! Hahaha, klart det är, du är så DUTTI SÅ!

    SvaraRadera