lördag 28 augusti 2010

Natt rally

HA! Den som säger att brudar inte kan köra bil EVER AGAIN, ska få en feeeet smocka utav mig! Eller en utmaning? Hahaha, i alla fall så ägde jag vägarna inatt med VÄNSTERSTYRD BIL & vet ni vad? jag slog NIKLAS JOHANSSONS tid med fem minuter (: & då är det inräknat att vi stog & babbla med Fredriksson & co OCH att vi stannade & tog kort på en grymt cool regnbåge! MOHAHAHAHAHHA det ni ! (ni som känner honom vet ju att han inte direkt kör som en snigel) Galet kul var det, ge mig en rallybil.

Kolla in regnbågen! Man såg den jätteväl!


& man såg hela! (var dock för nära för att få med hela på bild)
HUR OFTA ser man både vart den börjar & slutar? ascoolt.


RALLY RÄSERN ;D


Nu har jag vaknat efter världens sjukaste dröm. Jag var hemma, i mitt gamla radhus i Stockholm, fast det var mycket mycket större överallt. Samma rum fast mycket större. & vi var där, jag & nån kompis som jag absolut inte känner egentligen? Stog & diskuterade hur det skulle bli i vardagsrummet/köket. Så helt plötsligt dyker pappa upp & när jag försöker säga något så pratar alla i mun på mig (alltid lika kul) så jag ärtyst istället & går sedan till bilen. Då börjar min pappa klaga & skälla på mig för att jag är sur, så jag drämmer igen dörren & jag & min kompis ska åka iväg till ett köpcentrum. När vi är i Parkeringshuset så börjar det BRINNA i ingången till köpcentrumet när vi gått ur bilen för att gå in. Massa rök & panik bland folk. Jag säger att vi ska ta bilen & åka ut (för det brinner ju inte i utgången) så vi springer till bilen men helt plötsligt ar det Niklas som ska köra & han slänger bara upp dörren, ställer sig på kanten in i bilen, håller i dörren & kör?!?! öhm. Jag hinner inte få upp min dörr så jag får hålla i dörren (rutan va nervevad, hur fan ja nu hann med det) & släpas efter bilen. Sen åker han UPPÅT ?!?! Hahahahhaa..... Jag vrålar & skriker att jag vill ner & då får jag bara kommentaren "du vill bara in & shoppa, fattar du inte att det brinner?!" öööööööööööööööööh. & jag vrålar tillbaka "MEN FÖRHELVETE UTGÅNGEN ÄR VÄL NERÅT ELLER?!?!" & då fick jag gå av. Gud vad jag älskar honom. Så där satt jag, på högsta våningen i ett hus som brann, övergiven!!
Hahaha, sen vaknade jag !

Kul va?
Nu ska jag börja göra mig iordning! Middag hos mamma ikväll väntar - Grillat, potatisklyftor & BEA ! För underbart gott (: Så vi hörs da , CIAAAAAAO !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar