fredag 20 augusti 2010

FredagsFalukorv

Trött som aset, vi la oss 05.15 typ & gick upp 09.00 - PJUH ! Men det bar av emot stan, jag va upp på arbetsförmedligen & va på ett HYPER ONÖDIGT möte.. Jag kommer få spasmer om dom fortsätter såhär! Jag är SÅ nära på att gå utan pengar bara för att slippa dom. Jag orkar inte.. Det kostar liksom endel att åka in till stan & så ska jag sitta på ett möte i 15 min! SHIHOOOU , idiots.

Sen blev det allt möjligt, polisen, sova hos Paprikan, fika hos Farmor Anka, sen bar det av hemmåt, lämnade tillbaka Gröna Faran & nu sitter jag här men N, H & F ! det blippar i hela rummet för killarna har fått igång ett fucking jävla leksaks-keyboard! Inte alls störande. NEJ!

Ikväll blir det lugna fisken, jag är hungrig & vill ha den utlovade tacogratängen NUUUU (: mums.

Gillar pillrena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar