söndag 22 augusti 2010

Hej & Hå !

Idag är det Söndag. Det har vart en ganska jobbig söndag.. För min del. Vi gick väl upp ungefär vid två tiden, det skulle jag nog inte gjort. Fifan, snurrade i huvudet än. Igår var vi som sagt i Torsked, på kräftkalas.. Utan kräftor (: Haha, själv var man MEDLEM & betalade mycket mindre än dom andra! Mohahaha. Kändes bra!
Well well, härj & så med folk där inne, lite för mycket härj för min del tror jag, jag hann både trilla av en stol, bli nerdängd utav Tommie & ihjältrampad. HAHA.. Det gör inge dåligt ont idag kan jag lova. Men minnet fick sig en reminder idag, fan vad det glappade efter igår, vad hände :p hahahaha..

I alla fall så kom Natha & Robin förbi & ja gick ut o babbla med dom, endast iförd mitt gigantiska linne! Hahaha.. Läckert. Sen styrde vi mat & movie, tog en tur bort till Pejjan, sen till Ola & Mikaela & sen hem för fiskpinnar & mackaronisar till Irene Huss - Tatuerad Torso ! Den var bra.

Nu har jag hunnit se sista timmen utav Sagan om Ringen & eftersom my love har lämnat mig för sitt nattpass så blir det Paradise & jag inatt. Har lite att ta igen nu ;)
Hörs då!

Bjuder på några bilder ifrån mitt stol-fall, men först måste jag bara nämna att när jag håller på att trilla, skriker jag till Natha efter desperat hjälp & får kommentaren tillbaka "nej jag vill ju ha ett kort när du ramlar" HAHAHAHAH..... (Y) Kyrre!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar