tisdag 10 augusti 2010

Sammanfattning!

Oj oj oj.. Förlåt, men jag har inte vart inne på datorn på typ fyra dagar nu.. Lämnade min lappis hos pappsen & jag har liksom inte kommit tillbaka dit ännu. Funderar på att hämta den imorn faktiskt. För detta går ju inte, jag gör ju er läsare besvikna ;) Fått åtaliga klagomål & det kan jag ju inte gå med på.

Så nu då, vart fan ska jag börja ens.. Jag har vart i Molkom - gjort massor. Jag mår bra, väldigt bra. Jag ser fram emot Oktober månad otroligt mycket! Funderar på att göra absolut inget, precis som nu, så att dagarna rusar förbi, bra idé (:

Jag kommer inte ihåg vad jag har gjort typ dag för dag, mitt närminne sviker mig på den fronten som sagt.. Men! Det har vart väldigt mycket vakentid på natten & sovtid på dagen. Men det har vart skönt, ändå.
Sommaren kan ju bara ta sig i häcken den! Mulet Mulet.. Regn & så lite mulet också! Hallå där vädergudar, ska ni ha pisk?

Men nu gör vi såhär, jag börjar med att berätta om vad jag har gjort idag! Mycket kul. Hoppade upp ur sängen cirkuspirkus 09.10 ! SHOHOOOU, verkligen. Tog den gula långa lådan till stan, satte arslet hos frissan & Johanna gjorde mig snygg som vanligt (: Idag hade vi mycket att prata om, som att det till exempel spökar i hennes nya lägenhet! BAAH. Hjelp. Sen kom ju även Claes (gammal bigbrother deltagare) & slog sig ner brevid mig, började babbla om sina barskåp, köksbänkar & plattångar... Tro det eller ej. Skojig typ det där, men han får nog ta & skippa dialekten, fifan - norksa nästan.
"jaaa ska ha ätt sånt där skå me höl i mitta o där ska lixom spriten stå"

Mjaa, efter det i alla fall så drog jag tillbaka till Malaria-Natha, där jag hade vart tidigare på morgonen & lämnat Gröna Faran (min bil)! Vi babbla & babbla & babbla.. Åt - makaroner & köttebullar, sen drog jag hemmåt & Natha fick jag med mig på köpet, vilken bonus (:
Vi tog allt i slowmotion, hängde på Preem med boysen, spelade Buzz & drack kaffe hos Spethz, va i garage en sväng & sen så åkte damen hem.. DJUPT LOVANDES att höra av sig när hon kom hem.......... Gjorde hon de? Nej. Så orloliga mamma Allex fick fan höra av sig, men hon levde i alla fall så! Malaria - we beat you. (Egentligen har hon inte Malaria, utan Boleria)..(Nu vet jag inte om jag fick skriva det här men).. (nu gjorde jag det ändå?)

A, i alla fall - det blev matlagning & Wallander-Vittnet , för mig & Nikkkkkkkklas.
& nu har jag skrivit för jävla mycket & svär gör jag också, för jävla mycket. Nästa inlägg blir utan svordomar, okej?

Men IM BACK, i alla fall (:
Liam börjar bli stor, igår fyllde han 5 månader! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar