tisdag 17 augusti 2010

Pink is my colour

Sådär, vaken för andra gången idag! Först ringde klockan 08.20, mamma kom & hämtade mig 08.30... Haha, jag går inte upp en minut för tidigt kan jag lova. Absolut inte eftersom vi gick & la oss 05.30.. Mjaaau.

Men i alla fall, skjussa mamma & min älsklingsbebis till stan - vinka av dom vid tåget & åkte till pappa, hämtade prylar & kläder, tog en dusch.. Varför? & åkte emot Molkom igen. Somnade.. Höhö! Vaknade kl 14.00 , kuuuul ! Men jag var rätt nöjd för jag & Mickelito skulle bege oss till Munkfors efter 15.00 snåret.. Men så blev det ju inte! Besöket flyttat tills imorn! Vilken stil, UlleBulle. Jag vill se dig NU! nu nu nu.

Så jag gör mig iordning & drar hem till Linda nu istället (:
Hörs da!

BTW, jag har en telefon igen (: Min rosa Sony Ericsson blev min räddare i nöden, Nokian kan ju bara ta sig i arslet rent rakt! Im happyface again.
Nu blev jag hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar