måndag 16 augusti 2010

LindaDag

Idag har jag vart med Frugan, otroligt avslappnande. Så avslappnande att jag inte ens orkade shoppa! När händer det liksom? Men jag var hungrig, kan ha vart det.. Bara gick & glodde på en massa trams på Bergvik så vi drog via Skopunkten (där någon hittade lyckan i att shoppa) & sen vidare till Willys! Där blev det shopping kan jag lova, mat mat mat. Jag själv köpte en french hotdog som jag mumsade på inne på Willys, är det inte tillåtet eller, alla kollade på mig! -.-

Vi drog hemmåt, Linda lagade sallad & baguetter - Himmelskt gott. För mig blev det TunaFishen & hon Tog den StrimladeGrisen, MUMMA FÖR OSS.
Så det blev att käka den till Generation Fett, Danska Hollywoodfruar & Sex Education.. Jävlar vad vi åt?

Förövrigt så har jag haft en frustrerande dag på en viss front. Min mobil.. Min fucking jävla mobiltelefon.... Finns inget värre än när elektronik inte fungerar, saker som ska FUNGERA utan problem! Jag blir så jäääävla arg. & jag har inte haft någon löjlig teckning på HELA dagen & jag har ju ändå vart på endel ställen? & det är ju ganska irriterande när folk försöker få tag i en!!! Jag kan inte ens skicka sms. SÅ NU, har jag bestämt mig för att typ STÄMMA TRE? Dom påstår i sin reklam att dom har den bästa teckningen i SVERIGE !!!!!! Dra mig baklänges. Eller dra åt helvete!

Jag lovar & svär, dyrt & hederligt, att jag aldrig
aldrig aldrig aldrig mer i HELA mitt liv kommer att
ha TRE när mitt abbonemang har gått ut. & kommer det
fram någon jävel därifrån till mig på stan, får han/hon
ett knäckt näsben, KAN JAG LOVA !!!

Så, det var väl allt för nu (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar