söndag 15 augusti 2010

Dagen efter..

Denna dagen efter gillar jag.. Jag känner knappt av att jag har druckit, är bara fruktansvärt hungrig & det gör mig lite svag. Annars, inget! Underbart. Ni som känner mig vet ju som sagt hur mina bakfyllor brukar vara, PEST. Men för att ha druckit både, ÖL, Minttu & Vin så är jag ovanligt stabil.

Kräftskivan igår va dunderkul, vi anlände till Petra vid fem typ, knäppte upp en öl & satt & babblade på altanen. Senare drog vi ner till Udden, jag såg en MASSA ansikten jag kände igen ifrån min tid i Norum, men dom kände inte igen mig :p Vilket kanske var bra? Hahaha. Men i alla fall, lekar, kräftor, snapsvisor & alkohol! Vilken kväll.
Även lite bad för småflickorna som hade bestämt sig för att jag också skulle bada tror jag, inte populärt! (: hahahaha.

När natten kom blev det efterfest back in the house & vi åkte i en... Lastbil dit? Alla satt bak i.. Ja va heter det? Vi satt i en stor låda i alla fall! :p
Fest, brottningslekar, musik & starka brudar! Det gillar vi.

Tack för en grymt kul kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar