söndag 29 augusti 2010

Bortgjord

HAHA, bra att jag har suttit här & skrivit att jag har ÄGT VÄGARNA MED VÄNSTERSTYRD BIL !! Det är ju för fan det som är det vanliga? JAG MENADE HÖGERSTYRD. Tack Johan för uppmaningen om att jag faktiskt skrivit fel, min trogna lilla läsare är du ! (:

Nu sitter jag här, efter en otroligt dryg bakis söndag, eller dryg har den inte vart, bara i mitt huvud. Men som hurtigaste språnget så ägnade vi oss åt TVÅ varv på Freesbee-golf banan! Jag är inte duktig. Kommer jag någonsin bli? Kan man va DUKTIG när det hel beror på .. typ slumpen & vinden. Hahaha, men en hel del skratt får man (Y)

Film blev det när vi kom hem - I love you Philip Morris.. Den va skitkonstig? & inte alls så bra som jag trodde, faktiskt. Det va ju inte så mycket komiskt i den som det verkar som i trailern! Men men. Sen blev det Irene Huss & lite Okänt vatten eller va fan den hette & den sööööög? Hela filmen bestod utav att dom låg i vattnet, han blev hajbiten, förblödde & hon tog livet av sig tillslut, precis innan räddning kom. BRA FILM.

Jag har seriöst hittat min favvoreklam, EVER ! HAHAHA, jag skrattade så mycket att jag inte kunde andas igår kväll, inatt ? När fan det nu va. Några öl & den reklamen var ju bara Hillarious! ;D Försökte hitta en bild men det gick inte!

Nu ska ja krypa till kojs!
TJA TJA TJA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar