tisdag 3 augusti 2010

Ett två tre, fanta & rosé

Dagen har vart toppen, great! Trots det till en början dåliga vädret. Morgonen började mycket bättre än vanligt, din närhet får mig glad. Vid två (?) kom Lottie, äntligen fick jag träffa min pingla! Alldeles för glest emellan våra dejter. Det får vi ändra på!

Vi styrde en skräckis eftersom det regnade Jekyll+Hyde , riktigt ruggig. Såndär skita på sig utan förvarning film, URGH. Men den var bra! Baserad på en riktig händelse.
Sen styrde vi havstema på maten, Lottie köpte sushi & jag kräftstjärtar & baguette!

Efter middagen packade jag min väska & vi drog hem till Lottie, hämtade upp Mammsen & Hugo & styrde emot Edsvalla! Där blev det Auktion, grymt skoj faktiskt. Haha. Det va ingen såndär antik auktion, utan bara nya grejer (: As nice. Men medans vi drog till Carlstad depå & Ö&B så hann dom köpa min tavla jag ville ha :( BAJS

Vi drog hemmåt & jag blev droppad på Brogatan! Home sweet home.. Men sen kom Monica, vi for upp till Herrhagen, tömde hennes bil & hon flög runt hundra varv i lägenheten för att sen flyga ut igen, jag skulle ta min cykel hem... MEN! Hade jag nyckeln med mig? Det var därför jag åkte med liksom! BRA JOBBAT ALLEX !

Men med mig hem fick jag i alla fall dessa två pärlor
som jag fick i present utav Monica ! TackarTackar.
Toblerone & Rosé, yummie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar