onsdag 25 augusti 2010

Sellllllfulllly.

PH PH PH , nu har darling vart här på en två timmars visit.. eller ja, det blir typ en & en halv. Skitsamma? Haha, det har blivit gourmetmiddag & tevä. Men eftersom han är hårt arbetande i dessa tider så återgår jag till mitt Paradise nu, imorn ringer klockan alldeles för tidigt.. 10.30 !

Alltså jag kan inte direkt placera den nya hunken i Paradise, är han snygg eller var han bara det när han hade ögonbindel på sig? Ögonbindel kanske är "the new shit".. För den kroppen & den stilen & det håret & YUMMMMY på dig. Det är Mathias jag pratar om..
Tyvärr hittade jag ingen bild på honom MEN, nu fick jag en ide......
Fast det gick inte !

SÅ jag säger bara godnatt & Hej hej hej.
Ni får denna bild istället.. För den..
tilltalade till mig... HAHAHAHA..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar