onsdag 11 augusti 2010

mohaha

Vi börjar med inatt! inatt räddade vi en vovve (: han kom & sprang framför bilen ute på vägen, han blev as glad när jag hoppade ur bilen & började prata med honom. han följde glatt med upp till gården, där det stog en tom öppen hundgård så jag gick fram till den & han hoppade glatt in utav sig själv. Så låste jag. Då kom det ut en gubbe. Hahahaha.. Vovven hade tydligen vart borta sen igår kväll så han var jätte tacksam att vi hade lyckats "fånga" den! Nattens bravad.

Idag har jag typ vaknat vid tolv, vart i stan, ätit en hamburgare, packat grejer, åk till mormor, åkt till molkom, kollat på Remember Me & åkt bil.. Vi har startat en ny häng-plats, NICE. Hahahahha, inte alls ivägen för alla andra bilister.

Men nu luktar det popcorn i vardagsrummet, så jag har fan inte tid med er!

2 kommentarer:

  1. Vi hänger första höger efter farguppet, mitt i smeten & jätte ivägen!

    SvaraRadera