måndag 2 augusti 2010

Dröm Dröm Dröm

Sjuk dröm inatt igen.. Alltså kan man inte drömma något vanligt någon gång? Utan att saker går åt helvete eller att man får en massa jävla hinder!

Inatt drömde jag att jag var på något jävla vattenland (drömmer om vatten JÄMT) & skulle tävla i en "hinderbana", vilket innebar en fors där man skulle åka kanot, sen åka ner för en fors som virvlade & sen klättra upp i en stor ställning, åka ner för en lång svart tunnel & sen kuta runt igen.. & igen & igen. Folk stog & hejade på & jag tävlade emot min bror, Philip! Vad jag än gjorde & hur fort ja än sprang så gick han om mig & han BARA GICK !! störande. Jag höll typ på att drunkna. & han gjorde allt jätte lätt. Sen skulle vi lösa gåtor eller något också & vad jag än tog i så fick jag stötar. SKÖNT! I slutet så började det svartna för mina ögon hela tiden.. (Det gör det ofta i mina drömmar, så jag undrar om det är under tiden jag håller på att vakna, för jag får tillslut as panik & så vaknar jag)... MYSKO!

Jaja, skulle vart ute med båten idag, Jag, Johan, Fredrik & Malin men eftersom vi skulle gå UPP klockna tio, vara klara till elva & jag GJORDE DET så börjar jag bli grinig nu! Plus att jag hade dubbelbokat mig, så Natha kommer hit en sväng snart. Så vi får se vart dagen bär av!


Ge mig dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar