torsdag 12 augusti 2010

house of wax

Dålig på att uppdatera nu kanske, men jag har inte tid. Eller det har jag nog, det är nog snarare lusten att sitta vid datorn som har avtagit! Nu är klockan 02.10 & jag har vart uppe i ca. 10 timmar.. kul! Vaknade halv fyra idag.. Tvingade upp mig själv! BRA.

Hela dagen borta. Fast ändå inte.. Vi har hunnit endel idag fatksiskt... Vart hos Hannes & kollat på hans lurvbollar & fikat (inte jag dock, för muffins & coca cola ingår inte i min diet tyvär), Hängt med Robin på preem, vart hos Daniel (mina kissekattebäbisar har blivit jättestora & den vita hatar mig fortfarande), vart till Filipstad, & kvällen har spenderats hos Berggren där det blev food, altan-häng med mysfaktor & film - House of Wax ! Uschamejjen, men RAWR.


Dagens citat;

- Jag sov fan tolv timmar inatt, vaknade halv fyra..
- När gick du & la dig då då?
eller;
- Nu kom Malm hem..
- Hur hörde du det, när han stängde bildörren eller?
HAHAHAHAHAHA, smart Berggren?

Nu, ska jag nog krypa till kojs, för datorn var tråkig & det är ensamt!
Men sällskapet anländer om några timmar, vilket gillas. Detta rummet skulle behöva en rejäl makeover & att inte tala om STÄDNING !! Hörru.

That's all, här får ni snyggaste bilden på mig, ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar