måndag 27 september 2010

401

Tjohojj, förra inlägget gick upp i 400 , det börjar ta sig! Jag hurrar inte förens det är 1000, då är man fan en bloggara ;) Det är kanske då man ska börja ta betalt? HÖHÖ.

Glömde påpeka förut när jag gnällde över mina program att även Greys Anatomy börjar den sjätte oktober också, toppen. TOPPEN! Jag får se det som så att jag förmodligen hellre är i Thailand än att ligga hemma i Sverige & kolla på TV..

Ligger & kollar på Lite Sällskap nu, jisses vad Värmland visar upp sig själva ni! Detta skulle pappa se, han som tycker jag åker runt i dräggbilar & super på konstiga orter. HAHA!

Jag har även bestämt mig för att pierca mig nu, det kommer jag nog inte göra i Thailand men väl hemma! Det blir nog två, för jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha! Så tatto, piercing & hårfärg - dags att piffa upp allex ;)

Nu råka jag sätta saliv i halsen också, så min slemhosta fick sig en rejäl kick & vill absolut inte sluta. Så nu ska jag gå till toan, fräsa upp en rejäl slemboll & sen kolla vidare på ett rätt vidrigt CSI avsnitt som började nu. TOPPEN! Ensam & allt.

Men snart kommer darling hem & gör mig trygg & säker...... HAHAHA :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar