lördag 25 september 2010

usch..

jag mår som en inlagd makrill, fy fan vad jag mår dålligt. den mesta huvudvärken verkar ha släppt lite lätt, skönt, eftersom den gör att jag bara vill spy när jag rör på mig.. Men jag är fortfarande trött, har kanske sovit två timmar inatt. Dock har det blivit några oroliga timmar nu på morgonen, med ett evigt vaknande.. Varmt, kallt, vill spy, törstig... SHUHUUUO!

nu är klockan halv fyra, jag skulle vilja äta, men när jag tänker på mat så vill jag återigen spy.. Sondmata mig, så magen slutar skrika? Detta är ju såklart självfårvållat men jag kan inte på något vis förstå hur jag kan må så dåligt idag.. Så jävla ont i benen också, som när man hade växtvärk! AJ AJ AJ. När ska det sluta? Jag hade kul igår, tills tolv ungefär. DÅ började helvetet.

Nu vänder jag mig om o försöker sova lite till, han ute i vardagsrummet, verkar inte ha några planer på att gå upp idag!

TJAAA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar