måndag 13 september 2010

Måndag igen..

Då var det en ny vecka, som förhoppningsvis kommer springa förbi den också! Jag går ju bara & väntar på en enda sak & det är att RESA BORT! Fy fan vad skönt, slippa alla & alla slipper mig (: Nejdå, finns dom jag kommer sakna & dom kommer självklart att få vykort! Därför behöver jag adresser, det måste jag ta tag i nu!

I alla fall, nu står det Kycklingfile, Ris & Currysås på schemat - KOCKALLEX! Sen måste jag sätta mig & skicka mail till arbetsförmedlingen, det är ju självklart försenat, jag är så dålig på att komma ihåg när jag ska göra saker! & nu hade jag ändå skrivit ner det i almenackan också, men kom jag ihåg det? NEEEEEEEEJ. Meningslöst ändå......

Nu sitter han & spelar WORMS brevid mig, väldigt härlit att höra på SMURF MASKAR som vrålar o skriker .. "hallå" ... "du ska få!" HAHAHA... Jisses.
Klockan sex ska jag vara barnvakt åt världens bästa Liam, så då drar vi till mamma!
Det var min dag, CIAO !

2 kommentarer:

  1. Tack för maten Allex, mycket trevligt att komma hem till färdiglagad mat och plockad disk <3

    SvaraRadera
  2. Hahaha, absolut jätteduktigt utav mig, varsågod! <3

    SvaraRadera