tisdag 21 september 2010

Herrejisses.

Spotify, en ganska bra uppfinnelse. Sitter här & lyssnar, just nu på Ola - han hade en rätt bra låt hörreni. Rätt deppig dock, varför handlar ALL musik om kärlek? Ärligt, typ 75 % utav all musik måste handla om det..

Idag har jag, tagit hand om min bror i stort sett hela dagen. Först satt han med mig i soffan, lekte med sina leksaker. Sen fick jag mata honom, GRÖT! hur kul var det? Noll kul, han tycker det är dyngtråkigt & vill inte alls ha gröt, bara nappflaska. Sen skulle han ha nappflaska, det brukar gå hur fint som helst. Men idag var han tvungen att va sur & grinig, jätte kul. Under tiden & efter kollade jag på Transformers, men eftersom jag har tre EGOS i huset, som inte har något annat liv än TV så fick jag inte se slutet, för då skulle dom se på skit-idol... bläää!

Så nu sätter jag mig här, är hungrig egentligen.. Men pålägget var tråkigt & kylen är rätt tom eftersom Roggan är iväg & handlar nu, så jag sitter mest & fördriver tiden vid den här burken..

Det enda posetiva med den här dagen är att jag har fått min kamera! Den skickades igår & kunde hämtas ut idag, var inte det rätt bra? MOHAHA, så imorn blir det att testa den, för mitt minneskort är ju såklart hos Niklas.

BLAHAA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar