torsdag 23 september 2010

Arbetsförnedringen..

Idag var det fan svårt att gå upp & jag hade ställt klockan på HALV ETT ?! Det är meeeega mörkt i rummet nu & det var ingen hemma i huset vilket gör att jag kan sova i två dyng tror jag. Alla kuddar & mys mys gör det så himla skönt!

Nog om det, jag åkte i alla fall in emot stan, gick på möte. Fick fan sitta i 40 minuter & vänta på att någon jävla arbetsförmedlare skulle komma o hämta oss & vem fick jag? Jo en jävla strängis, no more mr. nice guy till allex inte.. Fy fan!
Men men, satt mest där & klockan eftersom min parkeringstid gick ut, jag tror han kände min stress för på slutet gick det jävligt fort! Mohaha. Bra!
Hemmåt blev det, med allsång i bilen.. Tänk om någon skulle höra mig, HAHAHA.. Jisses.

Nu sitter jag här & tar olika sorters andetag, det känns som att jag har slem i lungan? Eller nåt. Ni vet när man kan andas ibland & så rosslar det lite i halsen, så är de fast i lungorna? Inte för att jag är sjuk eller nåt, men va fan är de då? Bara ibland är det också, jag kanske har svalt en gummianka eller nåt! Jaja, whatever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar