måndag 20 september 2010

Eclipse

Inatt, efter spelnarkomanande kollade vi på Eclipse, med popcorn & kuddmys. Själv låg jag mest & kramade Herman! Haha. Filmen är ju så jävla bra! Varje gång jag ser den vill jag lite halvt banka vettet ur Jacob & sen så vill jag att fjärde filmen kommer NU! Den kommer va så jääääävla bra!



Idag har det inte gått i många knop, har husfruat lite, medans trollet sov vidare, ätit frukost, åkt till mamma för att lämna tvätt (utan tvätt), kollat på en sjukt tråkig tecknad film med lillebror & mongo, sen åkt tillbaka till karriolvägen & hämtat min tvätt, åt hundra onödiga varv, lämnat min tvätt & sen bar det av upp i skogen.
Nu är vi hemma igen & ska strax äta, bara MickeMiffo kan sluta golfa OCH KOMMA HEM!

Det var väl allt för nu, tack & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar