onsdag 29 september 2010

Hosthosthosthost & host..

Nu är klockan 13.02, jag sitter här, nerbäddad i ett kolsvart rum! Haha, det är verkligen skönt att sova i det men man märker inte om det är dag eller natt utomhus. Jag var tvungen att gå upp, för jag hällde vatten över hela mig när jag skulle dricka förut, inklusive sängen.. Bra. Så nu sitter jag här, tyst som en mus & väntar på att det ska röra sig på andra sidan sängen. Haha, nejdå.. Han får allt stå ut med lite hostar ibland, jag frågar hela tiden om jag ska gå ut, men Ikke! Så jag tror väl på det. Inatt jag har sovit i alla fall skönt, men jag blir så jävla orolig att ja ska få en attack när jag vaknar, som 07.50 imorse tex. GAAAH! Men jag somna om fort, skönt.

Nu är jag hungrig, men fryser.. Hmm - vilket dilemma!

Nog om det.. HAHA det var ju trots allt EN rad... -.- JA, nu är det bara 12 dagar kvar, jag längtar tills på måndag, för då är det exakt en vecka! Eller ja, jag längtar väl tills ytterligare en måndag också då men.. ändå! Har lite att fixa med, kom jag ju på!

Idag måste jag verkligen boka tid hos frissan också, KOM IHÅG, KOM IHÅG !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar