onsdag 8 september 2010

Skallar

Hela min familj sitter & tar på varandras huvud & pratar skallformer & skit här i Vardagsrummet. Normalt? Det är frågan.

Nu har jag anlänt i Molkom i alla fall, eller ja, jag kom hit vid fem. Tog bussen, precis efter att hundarna åkte hem, jag skulle nämligen vara barnvakt på Liam. Så var barnvakt mellan halv sex & halv nio.. Vi kollade på Spirited Away, Liam klarade det ungefär en timma! & filmen är två timmar. Men han fick sitta & tugga på sina leksaker i mitt knä när jag kollade klart på den, för det va himla länge sen jag såg den! Så jävla bra. Hahaha, tecknat. Men till & med mamma tycker den är bra!

Sen blev han gnällig, så jag satte honom i köket i hans brevid Philip som gjorde matte läxa! HAHAHA.

Nu har jag ätit Falukorv i ugn & potatis, ska nog dra på en film & vänta på att min darling ska komma till mig. Sweeet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar