onsdag 1 september 2010

Meningslösa dagar

Idag har jag sovit alldeles för länge. Verkligen för länge om man tänker på när jag ska upp imorgon! Fy fan, jag kommer att vara som en Zombie imorgon.

Nu sitter jag här & vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Börjar känna mig lite ivägen igen, inte kuuul. Men hos mamma får jag inte va & i stan har jag ingen lust att vara, då får jag sitta hemma hela dagarna, ensam & glo. Alla mina vänner där har ju "sitt".. Så just nu har jag min Molkoms period.. Antar jag! Jag kan inte söka jobb känns det som "Hej jag vill ha jobb men jag ska va ledig i en månad om bara fyra veckor, tack hej!" Ofta man skulle få jobbet då? Känns jobbigt. Men ska försöka i alla fall..

Men som planerat idag i alla fall är att jag ska ut & gå, så NU (bra att jag kom på) måste jag ladda min mp3, gå lite på el-ljusspåren var det tänkt, gå förbi mamma & sen ska jag iväg till Linda & spendera kvällen där.

Bjuder på den här bilden pga att den är så sjukt sjuk?
Vem ställer upp på en sån här bild? DOM GÖR ! Hahahahaha....
DET VÄRSTA är att den andra killen från höger, har halvfjong?!?! whyyyy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar