lördag 18 september 2010

PLADASK !

Hej hopp.

Idag har vi hunnit med rätt mycket ändå. Upp & hoppa vid tolv för mig, dusch & fix & så.. Sen kom Rocky ner som ett skott runt ett tiden, då hade Ulrika & Benny anlänt. Så det blev lunch & trevligt prat vid matbordet! Sen satte vi på oss frisbee-kläderna & drog till golfbanan. Frisbee-golfen alltså. Jag tog på mig gymnastikskor för en gångs skull & hur bra gick det? Allexandra halvspringer ner för gräsbacken & POFF så försvinner fötterna upp i luften & jag faller PLADASK ner i en lerig pöl.......... GAH!
Jaja, det var bara att spela vidare, jag kom 4 utav oss 6 som var med!

Sen kom Fiffi & Therese & hämtade oss, jag fick åka hem & byta kläder, vi drog via Deje för att lämna av Therese & sen vidare till Säffle. Där hämtade vi en till bil & sen blev det vi Fiffi till Molkom igen, då var vi hungriga - så vi drog till Lindforsgrillen & åt mat. MUMS! Sen åkte vi till Filipstad & visade bilar & sen illbaka till Molkom. Där satt vi mest, Linda & Malm kom förbi & hälsade på. Dom drog hem & vi hämtade bilen hos Ingela & drog till stan, åkte runt - köpte en BROWNIE!! (shit) & sen drog vi till Skoghall & hälsade på Robin & Natha... Efter det Molkom igen & vid två snåret inatt blir det Karlstad-Molkom igen..
GUD VAD VI FLÄNGER!

Men nu ska jag gosa ner mig hos prutt-niklas & kolla klart på Parlamentet!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar