söndag 19 september 2010

Tidsfördriv

SOMMAREN 2010

Har du druckit tills du spytt?
Haha, japp (:

Sårat någon?
Jaaaaa

Förlorat en vän?
jo tack, för många..

Kysst en främling?
HAHA, det har hänt

Tagit droger?
varje dag

Haft en sommarflört?
ja jo yes ja.

Gråtit?
& vem skulle inte ha gjort det?

Skrattat tills du kissat på dig?
tyvärr inte

Tältat?
NEJ, allt man planerar händer ju ALDRIG

Varit vaken en hel natt?
Yez box, dock inte min grej längre tror ja, blir helt förstörd..

Solat?
a det lilla som gick

Badat?
a det lilla som gick

Haft ett förhållande?
Inte i somras näää..

Gjort dig riktigt illa?
Nej, jag har klarat mig bra!

Gjort några nya percingar/ tatueringar?
NEJ , (host Aakre)

Läst en bok?
Japp, sista Twilight boken lästes ut i början av sommaren

Skickat fel sms med flit?
öh nej?

Suttit vid datan en hel natt?
förmodligen

Näckat?
faktiskt inte, konstigt nog

Solat naken?
bara topless

Fått utegångsförbud?
HAHA nej tyvärr inte

Sagt “jag älskar dig" och menat det?
jajjemän

Sagt “jag älskar dig" och inte menat det?
förmodligen inte, på fyllan kanske.

Varit i slagsmål?
nesch

Pussat någon utav samma kön?
absolut!

Sjungit högt på ett berg?
ett berg.. ett berg? nej.

Kysst någon i regnet?
haha, jag minns inte :p

Kysst någon i skogen?
HAHA ja det har jag.

Kysst någon du inte borde?
JA, förlåt, shit alltså.

Hur många har du kysst?
ööh.. på hela sommaren?! öh.. Jag vet inte -.-

Tappat rösten?
Nej, det gör jag aldrig hur mycket jag än skriker!

Varit på festival?
Nej för fasiken

Gått upp i vikt?
GÅTT NER

Gått ner i vikt?
Haha där kom den frågan ja (:

Bränt dig?
Ja en gång!

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken?
Nix, jo skorna!

Varit utomlands?
Nej, tråkigt nog

Gjort ett bra köp?
Ja, mina aladin byxor

Tagit upp kontakten med en gammal vän?
Ja, lite (:

Haft skadeglädje?
hela tiden

Sovit under bar himmel?
hmm, nej ?

Vad kommer du sakna mest?
Inget alls?

Har du svart ärligt på alla frågor?
Jajjemän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar