söndag 5 september 2010

Uppdatering alá Söndag

Söndag Söndag , vilket inte började bra. Bakis så det räckte för hela året ut tror jag, men 10.50 var det väckning - NO MERCY.
Det bar av in till stan, Lunch på Scandic, iväg till Farmor Anka - Fika & Storys, jag inrullad i en filt på heeling med en kopp Grönt te.. Det funkade, för när vi åkte till Mitticity efter kakbesöket kände jag mig piggare & den där - Nu spyr jag, känslan var borta.

& hör o häpna, jag har köpt mitt första PC spel, ever. Hahahaha.. Desperate housewives - The Game ! Spännande. Jg var bara tvungen och det var på REA. Så nu ska jag spela, är det inte kul får jag väl ge det till Mollie eller nåt. Haha, det står faktiskt 16 + ..

Nu ska jag nog smaka på några utav mina Bacon-chips ja köpte på marken, det är ju trots allt Söndag & installera spelet, SEE YOOOOU !

HAHAHAHAAA, kolla inte i spegeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar