måndag 20 september 2010

Nattsvammel nr 2

Nu sitter jag här & vet inte om jag är hungrig eller om det är min hjärna som spelar mig spratt. I och för sig är det nästan 6 timmar sen vi åt, så jag borde få vara hungrig? Känns som att man äter hela tiden, orka.

Jag syndade även förut, jag åt en Snickers! Jag höll seriöst på att gå ur skinnet på mig själv, det snurrade i hela huvudet & jag var svagare än svagast. Men jag erkänner det i alla fall & nu måste jag typ... springa 7 kilometaren imorn eller nåt? orka.

Sitter & kollar på gamla bilder på min hårdisk.. Nu snackar vi gamla. Även bilder från tidigare i år, fan va kul vi hade där ett tag? Kollar på bilder & kommer nu på att jag har vart blond i över tre år.. REKORD! Eller ja, född kritvit i huvudet & jag färga väl inte håret förens jag var typ 11 men.. Vill jag bli brun? Jag vill det. Men , orka.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar