söndag 26 september 2010

söööndag

Inatt har jag fan inte sovit något bra. Vaknade mitt i natten av att jag var dyngsvett & höll på att frysa ihjäl? Ööööhm. Jag kunde inte ha täcke, för då svettades jag & jag kunde inte vara utan, för då frös jag ihjäl? Öööhm.. Mysko, kändes fan inte bättre nä ja väl vaknade & gick upp heller, fy fan. Denna hostan vet ni, jag trodde förkylning var jobbigt ni (för det är JOBBIGT) men nej.. Denna eviga rethosta. Min röst är tillbaka nu i alla fall.

Min gräns nåddes vid fyra, då gick jag in på Preem när Nicko tvättade bilen & köpte Alvedon! Efter någon timma mådde jag helt klart bättre, fy fan vad skönt. Sen tog jag tempen, första gången på säkert över tio år! (seriöst, jag minns inte senast jag hade feber? fem-sex års åldern?) & den visade 38.4 .... är det feber eller? Jaja, tabletterna är ju febernedsättande, jag vet inte om det kan ändra resultatet på tempen? Höhöhö. Är inte så insatt.

Nu ikväll har det blivit film - Irene huss ! & kebab. Första gången jag äter sen i Fredag! Applååååååd! Har inte haft nån aptit, inte ens vart hungrig förens nu?! Hur är det möjligt. Så kan det ju inte fortsätta, jag älskar mat.

Ja, det var väl allt för idag!
CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar